Forum www.CoLoBoT.fora.pl Strona Główna www.CoLoBoT.fora.pl
Forum poświęcone CoLoBoT'owi
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

niedlugo ice safari

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.CoLoBoT.fora.pl Strona Główna -> Programy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Colobot
Administrator



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:07, 05 Cze 2008    Temat postu: niedlugo ice safari

bendzie to program w którym roboty bedą imitować środowisko naturalne pn.
działa to drapierzniki
transporter na nogach bendzie wyrabiał tytany z rudy pobieranej z kopalni i w raz z nią i hutą jest uznawany za las i nie bendzie celem drapiwrzników
recykler to bakterje i padlinożercy, którzy rozkładają szczątki a transportery to roślinorzercy
program bendzie ukazywał się w częściach
zamierzam go skompletowac do konca lipca chociarz nic nie obiecuje interakcje bendą dość złożone a trudno zaprogramować robota na wspułprace z innym
:?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Colobot dnia Czw 22:09, 05 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pascal
Gość






PostWysłany: Sob 13:33, 07 Cze 2008    Temat postu:

witam
zapowiada sie b. fajnie
a na jakiej mapce będzie??
i czy napewno wyjdzie bo czasem się zdarza że ludzie mówią że będzie a potem kich i nie ma :/
pzdr
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pascal
Gość






PostWysłany: Sob 13:37, 07 Cze 2008    Temat postu:

P.S. A może by jeszcze wprowadzic wieże obronne jako zakamuflowane zwerzę ta albo drapierzne rośliny
a czy będą owady, np osy, mrówki, pająki, (robale nie bo psują programy)
pzdr
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Colobot
Administrator



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:58, 07 Cze 2008    Temat postu:

raczej nie użyje os,mrówek czy pająkuw poniewarz do realizacji programu potrzeba sporej ilości robotów którą morzna stworzyć tylko w trybie wolnej gry na krystalii( jesą tam rudy tytanu i uranu a takrze energia w podglebiu) (i z tąd nazwa ice safari) a tam nie występuje nic poza robalami dotego raczej nie da sie zaprogramować wierz obronnych a w silniku gry wole nie grzebać, zato zastąpie je działami i działami fazowymi (zastonowie sie nad wersją latająco, bo trudno zaprogramować celowanie w pionie) .Do poniedzialku ukarze sie program dla działa na nogach, a całość końca lipca morze wcześniej

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Colobot dnia Sob 18:01, 07 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Colobot
Administrator



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:14, 07 Cze 2008    Temat postu: ice safari cz.1 darapierznik

drapierznikiem jest to robot działo (nie morze być organiczne, bo nie pozostawia szczątków robotów) ówaga ! gdy wiginą wszyscy roślinożercy wystąpi błąd "objekt nieznany" a w wersji angielskiej " objest unknown "
wtedy program sie zatrzyma, uwzględnię ten problem pszy pisaniu programu roślinorzercy (system ucieczki, chowania się, naprawy i rozmnarzania.
pszy okazji chcialem zapytć czy za pomocą polecenia radar morzna policzyć szukane objekty ?

a oto i program

extern void object::drap()
{
string a;
object c, target, item;
float dotarget, dotarget2, kotarget;
target=radar(LeggedGrabber);
dotarget=distance (position, target.position);
dotarget2=dotarget-20;
kotarget=direction(target.position);
a="nie_mam_ofiary";
aim(0);
while (true)
{

turn(direction(target.position));
fire(1);


target=radar(LeggedGrabber );
continue;

c=radar(LeggedGrabber );
if(c==null)
{ message (a, DisplayMessage);
wait(60);
c=radar(LeggedGrabber );
if(c==null)
{
message (a, DisplayMessage);
break;
}
}
if(dotarget>100)
{if(dotarget>20)
{

goto(target.position);
move(-5);
}
}
}
}


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Colobot dnia Sob 19:17, 07 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pascal
Gość






PostWysłany: Sob 19:59, 07 Cze 2008    Temat postu:

a działa jakie będą?
na nogach czy latające "ptaki"?
P.S. Pracuje teżna d swoim programem i mam pytanie jaki jest program mrówki na atak szturmowy (misja napadu takiego, że idzie prosto na mnie)?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Colobot
Administrator



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:23, 08 Cze 2008    Temat postu:

tego programu morzna urzyć w dowolnym dziale ale nawet jeśli to działo latające to bendzie strzelać po wylądowaniu bo przy strzelanu w powietrzu trzeba uwzględnić bezwładność(droga hamowania) i kąt nachylenia lufy w pionie który zależy od wysokości

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Colobot
Administrator



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:14, 11 Cze 2008    Temat postu:

Gdyby ktoś miał problem ze znalezieniem surowców na mapie to podaje tu gdzie co jest ruda tytanu znajduje się wokoło jeziorka za astronautą w chwili rozpoczęcia dry ale większy zapas leży w podglebu gdzieś między podnóżem góry po lewej a brzegiem jeziorka
energia w podglebiu znajduje się 10m za wspomnianą górą
ruda uranu znajduje się tylko i wyłącznie na wyspie gdzie pałętają sie robale


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Colobot
Administrator



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:17, 31 Lip 2008    Temat postu:

chce wszystkich pszeprosic za opuźnienie (komputer sie popsol a potem mialem wyjazd wakacyjny) w ramach pszeprosin napisalem prosty program "interpretacja gestów pozycyjnych" program ten interpretuje pozycje astronauty wzglendem robota (z przodu powitanie, po prawej sie pszedstawi , po lewej można go nakarmi a za stanie za nim jest równoznaczne z pożegnaniem gdy robot wysyła wiadomość "0" znaczy to że nie wykrywa nas w pobliżu aby uruchomić zachowanie należy powoli podejsc do robota i lekko go stuknąc go z wybranej strony i odsunąc się
extern void object::User1()
{

float rozmowa;
object N, S, E, W;
string a;
a="0";
rozmowa=1;
while(true)
{
W=radar(Me, 90, 30,0,2);
E=radar(Me, -90, 30,0,2);
N=radar(Me, 0, 30,0,2);
S=radar(Me, 180, 30,0,2);
if(N==null && S==null && E==null && W==null)
{
a="0";
wait(1);
message(a, DisplayMessage);

}




if(S!=null && rozmowa==1)
{
a="rzegnam_godbye_asta_la_vista";
message(a,DisplayInfo);

rozmowa=0;
}



if(N!=null && rozmowa==0)
{
a="dzien_dobry_goten_morgen_hello_hi_zdrastwojtie_bołrzur";

message(a,DisplayInfo);
rozmowa=1;
}
if(E!=null)
{
a="nazywam_sie_WALLY*E";
message(a,DisplayInfo);
wait(5);
}
if(W!=null)
{
turn(90);
a="ja_głodny";
message(a,DisplayInfo);
wait(3);
a="thx";
message(a,DisplayInfo);
a="było_pyszne";
message(a,DisplayInfo);

}









}







}


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Colobot
Administrator



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:18, 31 Lip 2008    Temat postu:

P.S pisałem go w CEBBot nie Colobot więc nie mam pewności że zadziala prawidłowo wrazie błędów napiszcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.CoLoBoT.fora.pl Strona Główna -> Programy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin