www.CoLoBoT.fora.pl
Forum poświęcone CoLoBoT'owi
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.CoLoBoT.fora.pl Strona Główna
->
Programy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Zasady Forum i Administracja
CoLoBoT
----------------
Sztuka programowania
Programy
Solucja Gry
Poradnik
Między Nami
----------------
Ogólnie o grze
Wszystko i nic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
lith
Wysłany: Nie 19:08, 19 Kwi 2009
Temat postu:
Tak przypadkem wpadłęm na to forum.... (chyba cas znowu colobota poszukać
)
Programik ma następującą wadę:
Jaka masz gwarancje, że pojazd wymieni swoje ogniwo na pełne.
Jak sam sie kiedyś bawiłęm w wolną grę to wszystkie roboty zmieniały atomóki mniej więcej na tym samym placu. Był tez tam osobny robot, który wyszukiwał używane atomóki i wywoził poza bazę.... gdzie kolejny robot zajmował się ich utylizają
Oprócz tego ja bym zrobił osobną zmienną dla flagi i osobna dla ogniw i tą dla flagi wstawił przed pętle.
Poza tym
Powinien też byc jakiś minimalny dystans ogniwa, bo jak sie skończą te daleko to będzie przewalał te przy fladze z kuby na kupę.
Jeżeli nie ma ogniw powinien czekać, ewentualnie jakby chodził na zwykłe ogniwo to iść sie dołądować, wrócić i czekać, bo po co ma program przerywać.
I ja bym jeszcze wywalił komunikaty, bo jeżeli wszystko działa to po co ma Ci robot głowe zawracać?
...wiem, że stary temat
Colobot
Wysłany: Nie 10:05, 11 Maj 2008
Temat postu: poptrawka
znalazłem błąd napisałeś
if (EnergyCell Energy.level <0.1)
przecież energycell to normalne ogniwo a w komunikacie jest ogniwo ATOMOWE zmienione
poza tym jesli chodzilo ci o ogniwo atomowe sugeroje napisac (..)level <0.05
to to samo co 1/2 zwyklego ogniwa :)
Shaggy
Wysłany: Wto 14:08, 26 Lip 2005
Temat postu: Programik do transportu
Bardzo prosty programik. Przydaje się kiedy kopalnia jest daleko od głównych zabudowań.
extern void object::Transport()
{
object item;
while ( true )
{
item = radar(NuclearCell, 0, 360, 0, 1000, -1);
if ( item == null )
{
message("Nie ma więcej Baterii Nuklearnych");
return;
}
goto(item.position);
grab();
item = radar(BlueFlag);
goto(item.position);
goto(space(position));
drop();
if ( energyCell.energyLevel < 0.1 )
{
item = radar(NuclearCell);
goto(item.position);
grab(EnergyCell);
drop(Behind);
grab(InFront);
drop(EnergyCell);
message("Bateria Nuklearna została zmieniona");
}
}
}
Akurat ten jest zrobiony do transportu Baterii Nuklearnych z Elektrowni Atomowej do Niebieskiej Flagi znajdującej się przy głównych zabudowaniach. Cała rzecz dzieje się na księżycu w grze swobodnej, więc używam tu Grabbera na nogach.
Piszcie własne programy i opisy do nich!
A! I każdą parę klamr zaznaczajcie w innym kolorze, żeby było łatwiej rozróżnić jak u mnie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin